Tuesday 17 December 2013

I AM NIKON :)

Assalamualaikum..

entry kali ni saya nak menceritakan tentang minat saya atau lebih tepat lagi tentang kegilaan saya terhadap kamera NIKON..seperti yang akan anda lihat di entry saya yang bertajuk "jalan-jalan cari makan" seriously semua gambar dalam entry tu saya sendiri yang shoot..

one more thing..korang semua nak tahu tak??NIKON saya ada nama tersendiri tau..dan saya namakan "BOBBY"..how cute??i know so cute right??hehe..



 that's my "bobby"..hehe :)



seperti yang kita semua tahu..manusia ni tak pernah cukup dengan yang sedia ada..walaupun saya dah ada "BOBBY" ni..tapi tetap tak cukup..sebab,saya nak ada speedlight,bag and lens baru atau yang lagi canggih bagi mencantikkan gambar yang bakal saya ambil nanti..



     ni speedlight yang saya teringin sangat nak miliki.."Oh my god" so nice.. :'(




       agak-agak "bobby" suka tak kalau dapat beg ni?hehe..



                                           
              ni pulak lens yang saya betul-betul inginkan :(


kat atas tu lah kehendak atau keinginan saya yang masih belum tercapai..hmm..kepada siapa-siapa yang baik hati nak belikan saya speedlight,bag and lens baru..bagitahu ye..hehe..berbalik pada NIKON ni..kat bawah ni saya nak pamerkan pada korang beberapa gambar yang teramat cantiknya yang telah diambil oleh photographer terkenal di dunia..dan saya yakin anda pasti akan kagum dengan kehebatan gambar yang telah diambil oleh photographer tersebut.. 


           ni adalah The Tower Bridge,London.. merupakan salah satu jambatan buka tutup tekenal di dunia :)





  yang ni siapa tak kenal kan?? ni Piramid kat Mesir :)





      ni adalah kota idaman setiap wanita atau lebih tepat lagi dipanggil "KOTA CINTA" Eiffel Towel di Paris..




          and the last picture from me..Five Flower Lake,China.. Masyaallah..betapa cantiknya keagungan Tuhan kan? :)


hah..korang semua dah tengok dah semua gambar kat atas??semua cantik-cantik kan..saya harap suatu hari nanti..saya pun berkesempatan untuk snap gambar seperti yang kat atas semua tu..harap-harap lah kan??okey lah..akhir kata dari saya.."I AM NIKON" ..



 "I AM NIKON" ^_^


semoga berjumpa lagi di entry saya yang akan datang..bye..assalamualaikum.. :)






No comments:

Post a Comment